perjantai 12. heinäkuuta 2013

10 kommenttia:

  1. Oi, söpöjä kuvia!!

    Kävinpä lukiollasi viikonloppuna :D Hieno
    paikka!

    -ElKie-

    VastaaPoista
  2. tosi outo kysymys varmaan mutta ootko käyny tänään leffassa koska olin "bongaavinani" sinut, hah. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon tällä hetkellä 500km päästä oulusta joten taisi tällä kertaa olla vain joku kaksoisolentoni :D

      Poista
    2. aijaa no sittenhä se täsmäis koska mä olin näkevinäni sut just täällä keskisuomen elokuvateatterissa. :D eli et ollu sä vai?

      Poista
    3. aijjaa hahah :D joo mutta jokatapauksessa taisi olla joku toinen henkilö, en oo vähään aikaan käynyt elokuvissa.

      Poista
  3. Tää ei nyt kyllä liity postaukseen mitenkään, mutta mistää oot hankkinu valjita? Sulla näyttäis olevan söpön näköisiä lapavaljaita ja erityisesti niistä oisin kiinnostunu.. Vai ootko tehny ite, ja jos oot, mistä oot hommannu materiaalit? Niin ja sit on kyl pakko sanoo et sun blogi on IHANA!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tilannut kaikki meidän valjaat täältä http://rabb-it.se/, tosin tuo nettikauppa ei enää ole toiminnassa :(
      Itekkin oon yrittänyt joskus tehdä mut ei oikeen kärsivällisyys riittänyt siihen :D
      Ja kiitos tosi paljon<3

      Poista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista