perjantai 14. lokakuuta 2016


4 kommenttia:

  1. Eikä! Toinen niin tomerana rakentelee :D <3

    VastaaPoista
  2. olipa kiva poiketa taas täällä blogissa pitkästä aikaa :-D tää blogi oli n. 3-4 (?) vuotta sitten syy mun kanikuumeen alkamiseen, ja niin mä sit päätin hankkia ekan kääpiölupan joka nyt täyttää 3 vuotta tammikuussa! siitä noin 1.5v myöhemmin hommasin toisenkin lupan, ja tää nuorempi neiti on nyt 1v :--) noi puput on mulle sanoinkuvaamattoman tärkeitä, ja vaikka niissä on ollut tosi paljon hommaa (ja ummetuksien/ripulien aiheuttamaa stressiä :D), en luopuis niistä mistään hinnasta. pakko sanoa vaikka hassulta kuulostaakin, että en olis todennäkösesti ikinä rakastunut kääpiöluppiin ilman nelliä (ja tietenkin aapoakin, olin vaan jo alusta asti varma että lupat on mun juttu) :--D joten kiitos, ja hyvää jatkoa sulle ja sun pupuille! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tää kommentti piristi mun päivää niiiiin hirmuisen paljon! Aivan ihana kuulla että oon innoittanut jonkun mukaan näiden ihanien pupujen maailmaan <3 Paljon rapsutuksia sinne sun pupusille ja kaikkea hyvää teille myös!! :')

      Poista